Tehyn sosiaalialan verkosto järjestää: Kehonhuoltohetki etänä

Sijainti Verkossa
Päivämäärä 7.6.2023
Paikka -

Tule mukaan pitämään itsestäsi huolta - ohjaajana toimii rautainen ammattilainen, Laura Hämäläinen, joka on urheiluun erikoistunut fysioterapeutti, personal trainer ja valmentaja

Lauran terveiset osallistujille:
”Kehonhuolto on ennenkaikkea erilaisia työkaluja erilaisiin hetkiin. Tavoitteeni valmentajana on auttaa sinua oppimaan uutta sinun kehostasi,  oivaltamaan miten se mitä teemme ja toisaalta emme tee, näkyy meidän kehossamme ja hyödyntämään eri harjoituksista opittuja työkaluja erilaisina hetkinä omassa arjessasi. Harjoitusta varten tarvitset vain vähän tilaa, mukavat vaatteet ja muutaman kotoa löytyvän tyynyn. Harjoitus on suunniteltu niin, että kaikenlaiset kehot tuntevat olonsa rentoutuneeksi harjoituksen jälkeen. ”

Olette lämpimästi tervetulleita pitämään huolta kehoistanne, tee itsellesi palvelus ja ilmoittaudu mukaan viimeistään 6.6.23. Toimitamme linkin 7.6. aamupäivällä mukaan ilmoittautuneille.

Kehonhuoltohetki on suunnattu sosiaalialan verkoston jäsenille sekä kaikille asiasta kiinnostuneille. Tapahtuma on maksuton.
Viimeinen ilmoittautumispäivä:  06.06.2023