Tehy Goes Levi 13.4.2024

Sijainti Levi Hotel Spa
Päivämäärä 13.4.2024
Paikka Levintie 1590, LeviAvaa karttalinkki

Tehyn jäsenet kohtaavat tänä keväänä Lapin hangilla. Jäsentapahtumassa on luvassa mahtavia aktiviteetteja Levin upeissa maisemissa sekä iloista illanviettoa Hullu Poro Areenalla. Tapahtuma on kaikille tehyläisille avoin, joten pyydä kollegasikin mukaan! Jokainen tehyläinen ilmoittautuu tapahtumaan itse tapahtumakalenterin kautta.

Matkat ja majoitus ovat omakustanteisia. Tehy-hintaisia majoitusvarauksia varten tarvittavat varauskoodit ovat: - Spa Hotel Levi (täynnä) ja Design Hotel Levi: TEHYLEVI24 - Break Sokos hotelli Levi: BTEHYLEVI24

Varmista paikkasi ja ilmoittaudu mahdollisimman pian mukaan! Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen päättyy viimeistään 3.4. tai jo aiemmin, jos paikat täyttyvät. Ilmoittautuneille lähetetään helmikuun lopulla linkki Levin matkailun välittämien Tehy-hintaisten aktiviteetteettien ilmoittautumisiin. Lisätietoja: www.tehy.fi/tehygoeslevi

Viimeinen ilmoittautumispäivä:  03.04.2024