Tehyn sosiaalialan verkoston kehonhuoltohetki etänä

På svenska
Sijainti Verkossa
Päivämäärä 12.12.2023
Aika 17:30 - 18:30
Paikka -
Maksut -

Tapahtuman kuvaus

Tule mukaan pitämään itsestäsi huolta - ohjaajana toimii rautainen ammattilainen, Laura Hämäläinen, joka on urheiluun erikoistunut fysioterapeutti, personal trainer ja valmentaja.

Lauran terveiset osallistujille: "Kehonhuolto on ennen kaikkea erilaisia työkaluja erilaisiin hetkiin. Tavoitteeni valmentajana on auttaa sinua oppimaan uutta kehostasi, oivaltamaan miten se mitä teemme ja toisaalta emme tee, näkyy meidän kehossamme ja hyödyntämään eri harjoituksista opittuja työkaluja erilaisina hetkinä omassa arjessasi. Harjoitusta varten tarvitset vain vähän tilaa, mukavat vaatteet ja muutaman kotona löytyvän tyynyn. Harjoitus on suunniteltu niin, että kaikenlaiset kehot tuntevat olonsa rentoutuneeksi harjoituksen jälkeen"

Olette lämpimästä tervetulleita pitämään huolta kehoistanne. Tee itsellesi palvelus ja ilmoittaudu mukaan nauttimaan hetkestä hyvinvoinnin parissa viimeistään 11.12. Toimitamme linkin 12.12. aamupäivällä mukaan ilmoittautuneille.

Kehohuoltohetki on suunnattu sosiaalialan verkoston jäsenille sekä kaikille asiasta kiinnostuneille. Tapahtuma on maksuton.
Viimeinen ilmoittautumispäivä:  11.12.2023
Ilmoittautumistilanne: Tapahtuman ilmoittautuminen on päättynyt.