Hyvä työkaveruus -verkkokurssi

Sijainti Verkossa
Päivämäärä 6.5.2024 - 9.6.2024
Paikka -

Tehy tarjoaa jäsenilleen vuonna 2024 työhyvinvointiverkkokurssin, jossa pääset oppimaan uutta vuorovaikutustaidoista ja niiden kehittämisestä sekä hyvästä työkaveruudesta. Kurssi on suunnattu kaikille Tehyn jäsenille.

Kurssin käytyäsi sinulla on keinoja, joiden avulla ymmärrät toista paremmin hetkisessä työelämässä ja rakennat yhteyttä työkavereidesi kanssa, olivatpa he osa työyhteisöä vain hetken tai useita vuosia.

Hyvä työkaveruus -verkkokurssi koostuu kahdesta osasta; ensimmäisessä saat keinoja siihen, kuinka rakennat yhteyttä toiseen ihmiseen ja miten ylläpidät tuota yhteyttä. Opit myös keinoja siihen, kuinka käsitellä monimutkaisiakin asioita yhdessä. Verkkokurssin toisessa osassa saat työkaluja, joilla ymmärrät paremmin toisia ihmisiä ja erilaisuutta ihmisissä. Lisäksi ymmärrät, millainen rooli persoonallisuuspiirteillä on käyttäytymisen taustalla erilaisissa tilanteissa.

Verkkokurssi suoritetaan täysin verkossa oman aikataulun mukaisesti aikavälillä 6,5,–9.6. Tarvitset vain tietokoneen tai puhelimen nettiyhteydellä sekä kuulokkeet. Verkkokurssin on tuottanut Academy of Brain. Vuonna 2024 järjestetään useampi saman sisältöinen toteutus.

Viimeinen ilmoittautumispäivä:  28.04.2024