Joulukuun webinaari: Muotoile urasi hoitajana - Näin uudistut urallasi

Sijainti Verkossa
Päivämäärä 12.12.2022
Paikka -

Kaipaatko uusia tuulia urallasi? Haluatko syventää ymmärrystä omasta osaamisesta? Kuukauden webinaari joulukuussa auttaa sinua muotoilemaan uraasi sote-alalla! Kouluttajana toimii uramuotoilija Elina Helmikoski.

- Jokainen kaipaa joskus uraan uusia kuvioita. Sote-ala tarjoaa siihen paljon mahdollisuuksia. Webinaarissa autan sinua muotoilemaan urasuuntaasi sote-alalla. Uramuotoilun avulla vahvistat itsetuntemustasi omasta osaamisestasi ja saat aimo buustin ammatilliseen itseluottamukseesi, kertoo Helmikoski.

Webinaarissa pääset esittämään kysymyksiä ja tekemään innostavan SMART-tavoitteen, jonka avulla siivität urasi muotoilua.

Kouluttajana toimiva Helmikoski on työskennellyt viisi vuotta sote-alalla psykiatrisena sairaanhoitajana, apulaisosastonhoitajana ja työterveyshoitajana. Lisäksi hänellä on pitkä tausta palvelualalta ja palvelumuotoilun osaamista. Palvelumuotoilu tarjoaa viitekehyksen uramuotoiluun.

Webinaari on tarkoitettu kaikille tehyläisille, jotka haluavat miettiä uransa uusia askeleita tai syventää ymmärrystä omasta osaamisesta.

Osallistumislinkki ja ohjeet toimitetaan ilmoittautuneille jäsentiedoista löytyvään sähköpostiosoitteeseen. Lähetykset tallennetaan määräajaksi.
Viimeinen ilmoittautumispäivä:  08.12.2022