På svenska
Arjen mielenhallinta -verkkokurssi 1/22
17.1.2022 - 13.2.2022 10:00 - 16:00 | Verkossa,
Viimeinen ilmoittautumispäivä:  3.1.2022 0:00:00 | Ilmoittautumistilanne: Tapahtuman ilmoittautuminen on päättynyt.
Sijainti kartalla:  -
Tehy tarjoaa jäsenilleen uuden työhyvinvointiverkkokurssin. Arjen mielenhallinta -verkkokurssi on tehty hyvinvointiasi tukemaan ja on suunnattu kaikille Tehyn jäsenille. Tiesitkö, että kiinnität huomiota vain pieneen osaan kokemuksistasi, valtaosa jää huomaamatta? Aivot tuottavat elämäsi jokaisena hetkenä ainutlaatuisen kokemuksen itsestäsi ja ympäristöstäsi. Tämä kurssi auttaa sinua tunnistamaan sekä hyväksymään tunteesi ja tarpeesi. Harjoittelemalla, opit hallitsemaan, ilmaisemaan ja ottamaan vastuuta omista tunteistasi. Kurssi suoritetaan oman aikataulun mukaisesti aikavälillä 17.1.-13.2.2022, täysin verkossa. Kurssin suorittamiseen et tarvitse muuta kuin tietokoneen nettiyhteydellä sekä kaiuttimen tai kuulokkeet. Kurssin on tuottanut Academy of Brain. Vuonna 2022 järjestetään useampi saman sisältöinen toteutus.